BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
WELCOME DEAR...DON'T BE SHY=='

Sunday, January 30, 2011

hati aku pedih dilayan begini

assalamualaikum..

hari niy ati aku skit sgt..
hrm..
kat sape???
mybe biler kowg bace  niy kowg akn taw...
aku bru sdar stiap ape yg kite wt xperlu mgharapkn org igt at kite..
pedih gler atiy aku..
cm na nangis pn ade skrg..
tp sape r aku nk nanges smpai cm uh skalipn...
aku redha stiap ape yg brlaku..
aku syg giler at BATCH 1993..
tp spe r aku kn..
ade or xdeer aku dorg ta kesa pn..
jdi utk xmemalukn diri aku, aku tros tggalkn group uh..
mmg aku syg gker at group uh..
tp biar r..
aku sdar aku sape..
tp aku na kowg aw..
aku syg gile at kowg..
sumpah!!!
sdey gler rase bile di abaikan..
tp aku xley halang..
mgkin aku ptot sdar yg aku niy jz mnyemak group dorg..
biar r aku mgkir jnji..
tade gune aku tros agong2kn batch uh..
so,undur diri adlah pnyelesaian yg bgos..
hurm...
aku mnx maaf at kowg..
aku mungkir jnji at group uh n at kowg..
maafkan aku...


Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin kulupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan
Seperti dirimu oh bintangku

Jauh kau pergi
Meninggalkan diriku
Disini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan
Seperti dirimu oh kekasih...

2 comments:

Ladiesz Gagap said...

no need to remeber again..

eira ghulam said...

aja..utk pengetahuan aja..list family batch tu da lame sangat buat..ajmal ad gtaw lau sape2 nk name dye dimasukkan ke dalam list tu suh je ajmal edit..meybe ad yg x perasan kot..lau name aja xde dalam list tu x bermakna xde dalam aty ktorg ok..list tu dibuat hanya utk suke2..lgpown list tu da kurang digunakan..so xde yg brase aty or pape..ok?ira x marah aja tp ni hanya utk pengetahuan aja je..ok.. :)